14 Mart 2012 Çarşamba

Same old story..

Hadi çık yorganın altından artık. 
Açma demedik mi şu perdeyi?! 
Sana bir şeyler yedirmem lazım, bu üçüncü gün. 
Defol git başımdan. Henry, şuna bir şey söyle artık!
Henry kim be? Kimle konuşuyorsun yine?
Henry Lee Lucas. Henüz seni sikmedi mi? Gerçekten mi?!
Ne saçmalıyorsun bilmiyorum. Yemek yoksa serum, seç birini.
Tamam getirin serumu. Şu perdeyi de kapat. 
Sana sevdiğin kremlerden getirmişler bak. Çık şu yorganın altından.
Kıçına sok kremleri. Kesin tükürmüşsündür içine. İşemiş bile olabilirsin! 
Huysuzluk yapma, bak müzik cd'leri de getirmişler. 
Tablete mi sokayım, kıçıma mı sokayım? N'apayım cd'yi ben?!
Ben sana ayarlarım, hadi kalk artık.. 
Sabır taşı mısın sen? 
Başka iş bulduğum an kaçıp gidicem, merak etme. 
Haha işte buu! Aferin sana. En son ne zaman seviştin?
Ne?
Biraz gergin gibisin son günlerde. En son ne zaman seviştin merak ettim. Çok oldu di mi?
Bana bak yemek yemiyorsan söyle de gideyim, uğraşamam senle. 
Gerçekten uzun zaman olmuş. Söylemiştim zaten. Oje de getirmişler mi?
Getirmemişler. Birileriyle konuşmaya yeltenirsen kendin söylersin. 
Hepsini eşekler siksin. Yürü git hadi, yorgunum. 
Yemek geliyor bak, bu sefer tepsiyi falan fırlatma, temizlemesi çok zor oluyor!
Tepsi falan fırlatmadım ben. Kıçından uydurma. 
Dün değil önceki gün, gayet de fırlattınız hanfendi. 
Hanfendi ne lan? Lezbiyen misin sen?
Sen insanı delirtirsin! 
Ondan yapıyorum işte, biraz da siz delirin. 
Ne halin varsa gör, konuşanda kabahat!
Hşş gitme! O cd'leri ver bakayım! Gitmesene! Ya da git de birileriyle seviş artık, seni mi çekicez bi de! Hşş şu perdeyi kapat demedik mi?! Kevaşe.. 

2 yorum:

  1. Tam dayaklık,ben olsam çoktan canın cehenneme derdim ama her kimse onlar demiyorlar işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatla kavga ediyor / küfrediyor aslında sadece. En azından, o öyle sanıyor. İnsanların en ufak bir değeri olmadığı için gözünde olsa gerek, kim bilir..

      Sil