3 Mart 2012 Cumartesi

bak şimdi, bileklerim ağlıyor, hüngür hüngür..
ne oldu, korkuyor musun benden?
ne görüyorsun gözlerime bakınca da,
gözbebeklerin durmaksızın koşmaya başlıyorlar?
acıtır mıyım canını?
belki de seni öldürürüm diye düşünüyorsun.
ben sadece, beraber değelim istiyordum,
şişenin sonuna..
son yudumda, beraber düşelim istiyordum o uçurumdan..
ne oldu?
korkuyor musun?..
korkma..
ben henüz, sıramı bekliyorum.
bir bir koparıyorsunuz ruhumdan, tüketmenizi bekliyorum.
tüketmek istiyorsunuz, durmaksızın.
acıdan zevk alıyorsunuz siz de, görebiliyorum işte!
ama son lokmadan sonra,
korkmaya başlayabilirsin benden.
çünkü, en mutlu anında,
en zamansız, en beklenmedik, en ani,
en yaşamak isterken..
hiç tereddütsüz saçlarını okşayabilirim
ve ılık bir ölüm olup gözbebeklerini ziyaret edebilirim.
üzülmem, acı çekmem, sevinmem ve asla pişman olmam..
hepsi, ruhsuzluğumdan...
öldürünce yeniden doğacağım, biliyorsun..
korkuyorsun
ve
ancak ve ancak bir orospunun orgazm taklidi gibi titriyor bedenin, korkudan
ve utanmıyorsun...
sen de isa kadar,
orospu çocuğusun...

***

6 yorum:

  1. Tüylerim diken diken oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşmeli dikenlerin üzerine, biraz da kahkaha atmalı hatta..

      Sil
  2. Birazdan o orospu çocuğunu astıkları yerden indirip, yerine beni asacaklar. Bu benim kanımdır için mi demişti son yemekte? O halde ben de bir yemek vermeliyim. Kıçımdan salladığım bir cümleyi tanrısalmış gibi söylemeliyim. Ölmek matah bir bok gibi görünüyor şimdi gözüme. Zira Tanrı sözünün eri ise; en iyi şaraplar orada üretilecekmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrı olmak varken, orospu çocukluğunun lüzumu nedir? Kerhaneler ve meyhanelerinden apaçık bahsediyorsa, ölmenin lüzumu nedir? Aynısını yaşıyorken...
      Ben bir iki cümle kuruyorum, inanıyorlar.. İstiyorum, ölüyorlar.. Yap diyorum, yapıyorlar.. Hangi tanrı daha güzel?..

      Sil
    2. Yunan tanrıları seviştiler. Şu iri aleti olanla, her boka karşı olan yılan başlı fahişe eşleşti. Tanrının hiçbir çocuğu bu ikisinden doğacak olan kadar, orospu çocuğu olmamıştır. Kadehim düştü az evvel kırıldı. Mındar oldu kırmızılar ahşap zeminin derz boşluklarında. Sövdüğüm hangi tanrının işidir bu acaba? Bir işaret gönderse de kimi becereceğimizi bilsek; hizmetçi kostümüyle içine sıçtığı zevkimizi temizlerken.

      Sil
  3. Belki de benim işimdir tamamen. Kıskançlığım, gazaba dönüşebiliyor bazen. Kimi becereceğine karar vermek de zor bir o kadar, çok fazla orospu var..

    YanıtlaSil