3 Mart 2012 Cumartesi

Illusion..

bazen, arkamdan koşturuyorlar.. önüme geçmemek için gösterdikleri çabayı hissedebiliyorum.
çaktırmadan bakmaya çalışıyorum, bazen görebiliyorum, bazen göremiyorum..
çok iyi saklanıyorlar..
bir şeylere tekme atıyorlar, sesini duyuyorum.
daha fazla dayanamayıp yüzümü dönüyorum, kimse yok..
kaçmış olamazlar.. demin buradalardı?
yoklar...
bir müddet geri geri yürüyorum, düşmekten korkuyorum..
bir düşsem, kurtulacağım ama, korkuyorum yine de..
sikecek misiniz, öldürecek misiniz, yapacaksanız yapın artık diye bağırmak istiyorum..
sokağın karanlığında çöp bidonlarını devirmek,
arabaların camlarını kırmak istiyorum.
çok param olsaydı, tüm arabaların camını kırardım.

bir akşam, kucağıma gelen kedi ile sokakta yatmak istiyorum, onun sıcaklığında uyumak...
"götün donar" diyor pezevenk.
göt benim götüm, siktir ol git sen de artık demek istiyorum, yine diyemiyorum.
ihtiyacım olmamasına rağmen, ona ihtiyacım var sanıyorum.
o koltukta oturan sürekli değişiyor, ama illüzyon hep aynı kalıyor..
ben sanmaya devam ediyorum,
sanrılar benim peşimden koşmaya devam ediyor.
duyamıyorum, ama muhakkak kahkaha atıyorlar...

sarhoşken, ama çok sarhoşken,
bokunu çıkarmışken artık,
yaşadığın an gözlerinin önüne daha geç bir zamanda geliyor ya, 30-40 saniye kadar mesela,
bazen öyle yaşamak istiyorum hayatı..
olup bittikten sonra farkına varmak..
tam düşecekken arnavut kaldırımla göz göze gelip, düştüğünü anlayıp,
birden bire doğrulmak..
yanındaki orospuçocuğunun bunu anlamaması, garipsemesi, hatta sorması..
"folklör oynamıyorum herhalde orospu çocuğu, neden tutmuyorsun beni?" 
diye de azarlamak, yakışıklılıktan geberiyor olmasına bakmadan...
bazen öyle yaşamak istiyorum işte hayatı..
kimsenin suratına bakmadan,
kimsenin sesini duymadan,
kimseyle savaşmak zorunda kalmadan..
çünkü bazen,
çok yoruluyorum,
onlar tutmuyor, suçlu ben oluyorum,
suçu onlara atıyorum,
küfür edince her şeyi sikip atmış oluyorsun zaten,

neyse ki biliyorum,
ben bu illüzyona alışkınım..
yalnız kalamıyorum,
o koltuğa muhakkak biri oturuyor,
ve muhakkak,
benim ağzıma sıçıyor,
pezevenk...

***

2 yorum:

  1. Almış eline bir İngiliz anahtarı sağa sola saldırıyor. Sakın kadın sakın! O kediye zaten gıcığım. Her yere tüyleri dökülüyor. Kırdığın camlardan biriyle keserdim de; Satanist damgası yemek var işin ucunda. Bu arada o orospu çocukları ikimizin de mi peşinde yoksa aynı caddede mi bir yanılsama yaşadık? Kaçak dövüşenlere içelim o halde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediye gıcık olmak yasaktır yasasından haberi olmayanları, lütfen uyaralım. Aynı caddede konuşlanmış olabilir o, orospu çocukları. İyisi mi biz, ara sokakları tercih edelim..
      Bir kadeh daha mı o zaman?..

      Sil