1 Mart 2012 Perşembe

Laurelin, kime yazıyorsun bunları?
"O" adama..
O adam kim Laurelin?
Zihnimdeki, herhangi bir adam..
Nasıl yani Laurelin?
Ben bir tanrıyım, senin nasıl haberin olmaz?!
Hadi bana anlat Laurelin..
Onu ben yarattım. Birden fazlaydılar ve ben buna tahammül edemedim.. Hepsini paramparça edip tek bir soyutlukta topladım.. Fakat o'nu ben görebiliyorum, evet.. 
O'na ihtiyacın mı var?
Evet, acıya ulaşabilmek ve yeniden doğabilmek için, öldürmem gerekiyor birini.. Bu yüzden ona ihtiyacım var.. 
Gerçekten onu öldürecek misin Laurelin?
Ed Gein'i tanır mısınız? O çok naziktir.. Çoğu kez kimseyi incitmez ve yaşayan birini öldürmez.. 
Şu an neredesin Laurelin?
Ah.. Ahşap evimin mutfağında, kahve hazırlıyorum.. Kar yağıyor ve tanecikler gölün üzerine düşerek ona karışıyorlar bir bir.. Köpeğim yatmış, beni izliyor ve sanırım Brahms çalıyor.. Brahms bu, değil mi? Sanırım fa majör, mükemmel.. 
Çalmak ister misin? Devam etmek istiyor musun?
Ben başka şekilde yaşayamam.. 
Kendini nasıl hissediyorsun?
Çok iyiyim.. Şu an, adeta tüm insanlar ölmüş gibi hissediyorum. Çok iyiyim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder