4 Mart 2012 Pazar

Bu gece..

Bu gece yalnızca mide bulantısı..
halbuki öyle olmamalıydı,
düşüp karların tam ortasına,
kırmızıya boyamalıydım onları da..
Sarılmalılardı bana,
uyumalıydık sonra..
Hiç bir pezevengin istemediği gibi..
Sımsıcak sarılıp,
ısıtmalıydı beni kar..
Karda öldünüz mü hiç?
Hissettiniz mi ölürken, ne kadar da sıcaktır.
Adeta teselli etmek istercesine,
gözlerinizi kapatırken,
elleri ne kadar yumuşak,
huzurlu ve sıcacıktır...
Karda ölmeyi denediniz mi acaba?
Hepiniz sıkıcı mısınız,
yatağınızda huzurla ölmeyi dileyecek kadar
ve kafanız güzel mi,
o kadar şanslı olabileceğinizi düşünecek kadar?
Şimdi lütfen,
biraz siktirip gidin..
Çünkü iğrenç ses tonunuz yankılanırken
odamın duvarları kirleniyor,
her geçen saniye..
Temizleyemiyorum,
gözyaşlarım yetmiyor,
ben yetmiyorum...
Hadi, artık gidin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder