5 Mart 2012 Pazartesi

ölmemek için, damarlarıma tutunurdun biliyorum o uçurumun kıyısında.. 
kendini o kadar çok seviyordun ki, 
susuz kalsan beni ağlatırdın saatlerce 
ve kana kana içerdin gözyaşlarımı, tuzuna aldırmadan.. 
o kadar sevmedin ki beni, 
muhakkak azarlardın, tuzun suçlusu ben olurdum.. 


o kadar sevmedin ki beni, 
ben seni sevmekten, kendimi unuttum.. 
derimi beğenmesen, söküp atmanın yollarını arayacaktım, 
ellerimi beğenmesen, yenilerini bulmaya çalışacaktım.. 


o kadar seviyordun ki kendini, 
bir tutam bile ayırmak aklına gelmedi, 
benim için...


o kadar seviyordun ki kendini, 
doğduğun gün, vazgeçtin benden.. 
içimdeki yerçekimsizlikle hâlâ asılı duruyor havada
senin için seçtiğim kelimeler.. 
acıtıyorlar canımı iç organlarıma değdiklerinde her seferinde. 


öyle derin bir kuyu kazdın ki, biliyorum ben düşene kadar, 
kıyamet kopacak... 


son kez sarıldığında sıkıca.. 
kimse böyle küfür etmemişti bana. 
kimse böyle küçük düşürmemişti. 
kimse, ayaküstü sikmemişti beni... 
sen yine kendin için, günah çıkartıyordun oysa ki.. 


ve ben hâlâ içimde beslediğim nefretlerden bir tutam bile ayıramıyorum sana... 
kafanı koyup uyuduğun, 
o otobüsün camı olmak istiyorum.. 
üşüyüp sarıldığın yorganını kıskanıyorum.. 
ellerini benden daha fazla tutmuş o tükenmez kaleme özeniyorum.. 
belki o küçük kız çocuğunun gözleri olmak istiyorum, 
sana bakabilen.. 
en sonunda, siktiğin orospu kadar bile olamıyorum...


susadın mı?
hadi gel... 

5 yorum:

  1. Bütün şehrin dişileri ırzıma geçmiş sanki. Üstüme sinmiş kokuları.Hepsine dayanırım da şu zarif giyimli, kusursuz vücutlu nazik kadınların; zarif parfümlerinden kusasım geliyor.
    Arınmak için ya eski usül kendimi becermeliyim. Ya da bir fahişenin ağzının bozukluğunda son bir kez boşalmalıyım.

    Women to die for.
    Fuck them all.
    Fuck their perfect bodies
    Fuck their ass,
    Fuck their faces,
    Fuck, all of their holes.

    Kill them.
    Then drink their blood.
    But do not keep it in side!
    Just throw up.
    And then piss on these whores.

    Women to die for.
    Fuck them all.

    Eski sevgililerim geldi aklıma bu satırları yazınca. Vakitsiz gidip gelmeler arasında kaybolmuştu ruhları. Koşulsuz kabullenme hastalığına tutulmuş üstelik tedaviyi reddetmişlerdi. Son kadına etimden kesip çiğ yedirmem ondandır işte. Bir vahşilik olsun istedim hayatımda. Bir kadın, sikip beni sonra giyinip gitsin istedim. Komidinin üzerine bıraksın parayı. Canı çekene kadar da gelmesin geri. Yaşam gibi işte. Öngörülemez olsun hazları, kederleri. Gene de orgazm olamadıysam, ikimizinde folloş olmasından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hızla koştuğunu sanırken aslında farkediyorsun ya, sürekli aynı duvara çarptığını..
      Şu an tam bir cinnet ânı..
      Sinirden ağlayamamak,
      odandaki tüm bardakları kıramamak.
      Kim temizleyecek sonra o kırıkları? bir de onunla uğraş. Hep özenmişimdir işte filmlere bu yüzden..

      Şu an tam da zamanı..
      Yalnızca sikip atmak değil, damarlarında duymak, ölüm kokusunu..
      İnsan kendine sinirlenip, öldürür mü başkasını?
      Gebersinler..
      Kırsam şu bardağı, 30 saniye sonrasını düşünmeden?
      Ellerim titriyor, müsade etmez...

      Sil
  2. Beni buldu dokunarak o karanlığın içinde. Cesetlerin arasından çıkartıp kokladı. Ellerini yüzümde dolaştırdı. Yüzünü gördüm dedi. Bir bok görememişti oysa. Kör bir orospuydu...
    "Sen yaşıyorsun, biliyorum" dedi. "Yüzünü görüyorum artık. Nefesini duyuyorum." ve burun deliklerime soktu parmaklarını. Tutup çevirdim kolunu. Üstündekileri yırttım. Orada becerdik birbirimizi ayak üstü.
    Gözleri olmamı isteyecekti biliyorum eğer kalsaydım. Kendime bakmaktan o kadar iğreniyordum ki o sormadan ben ölülerin arasında yerimi aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi ellerinle gömdüğün bir ölüyü, ne kadar süre ararsın, sokaklarda?
      Deli gibi koşarak, ağlayarak ve çığlık çığlığa..
      3 gün mü? 2 hafta? 1 yıl?
      Deli mi derler sana sonra?
      "Öldü o artık, bak o toprağın altında yatıyor"..
      Kaç gece ağlayabilirsin ardından?
      Gecenin kaçında çıkarsın aramak için?
      Sonunda ellerini o toprağın altına sokup,
      kaç saat boyunca seversin öylece?...
      Elbet deli derler sana sonunda.
      Desinler...

      Sil
    2. Gidene ağlamak gözyaşı israfıydı. Hem zararlı demişti ben küçükken biri. Bende hiç başlamadım. Aynı şeyleri sigara için de söylediler ama ona başladım. Sanırım içe çekmek dışa akıtmaktan daha çok bağımlılık yapıyor.
      Gömüleni unutmak gibi bir huyum var. Varsay ki gittim bir mezarın başına; elimi sokup ta başını kurcalamak geçmez aklımdan. Deli olmadığımdan değil uyuşuk olduğumdan kalkışmam bu işe. Çünkü ölülerin ki kalkmaz...

      Sil