12 Şubat 2012 Pazar

iş bu entry (bi dakka, o sözlükte oluyordu), yazı, sarhoş bir zihnin döküntüleridir. 
kendisi çıplak ve üşüyor. 
aynı zamanda, gözleri yarı kapalı, kapanmak için yalvarıyor.
biraz daha üşüyor... 


Bilmiyorum bok mu vardı, mükemmel bir özgüvenle evden çıkarken.. Arkadaşın mı fuckbuddy'n mi olmak istediğini bir türlü anlayamadığın, arkadaş olmak istediğin o herifle buluşur iken. Sonra eski sevgilinin çaldığı mekana gidip, biraz elinden tutup, yer bulamayıp, tekrar sokaklara dökülür iken...
Bilmiyorum, bok mu vardı o çok sevdiğin grubun vokalini yatağa atmak isteyip, itiraf edemezken.. Alkolleri, elinden geldiği kadar karıştırır iken, ne bileyim. Salak mısın sen?..
Onbeş kere önünden geçtiğin o herif hariç herkes seni farkederken, hangi küfürleri ettin acaba, hatırlıyor musun?
Hatırlama..
Bilmiyorum, bok mu vardı gidip eski eski eski erkek arkadaşının arka masasını seçerken, oturmak için. Sigaraya da başlamış götoş. Ben bıraktırmamış mıydım? Neyse, ölsen heralde ağlamam zaten...
Bilmiyorum bok mu vardı o çok eskilerden herif arkandan bağırırken, sen duymazdan gelirken.. Sonra bir kez de gözgöze gelip, pişman olman mı lazımdı? Sonra gidip yanına oturman, onlarca şirinlik yapman mı gerekiyordu  ki?...
Bilmiyorum, çıkarken telefonunu vermen lazım mıydı? -E istedi ama... İstediyse verirsin, başka çare yok...
Bilmiyorum..
Hem sarhoşum
hem üşüyorum...
uyumak da istiyorum..
uyuyamayacağımı biliyorum...
O değil de, ben her şeyden çok, yalnız kalmak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder