14 Şubat 2012 Salı

Bugün ben bir kedi oldum... Kaloriferin hemen yanında bütün gün uyuyup, rüyamda çimlere uzanarak mutluluk numarası yaptım.
Bugün ben biraz mutlu oldum..
"Çiçek bence en saçma hediye!" cümlemi unutmamış bir dosttan gelen çiçek bahçesi tablosuna hayran kalıp, mutlu oldum...
Biraz müzik ile ruhumu sevindirdim...
Bugün ben, bütün gün uyu(tul)dum..

...

"Alkol almadan 1 ay geçer mi yahu?" - kahkaha attım..
Geçecekmiş.. Peki..
"Bari bir tane köpek olsaydı şu bahçede?"
-Hadi uyu sen biraz...

...

Yaz çok güzel geçecek diye düşünüyorum.. Galiba bunu uyurken düşündüm. İçimde güzel bir umut hissi var. "Umut" kelimesinden nefret ediyorum nedense, salak bir Polyanna gibi hissediyorum o zaman..
Ama ben bu yaz yine fıskiyelerin altına girip çimlere uzanmak istiyorum.. Caddebostan'da sandalla açılalım istiyorum yine.. Yanımda "Bırak o köpeği artıık" diyen biri olmasın istiyorum.. Bağıra bağıra şarkı söylemek istiyorum.. Hatta sanırım, ben bu yaz uçurtma da uçuracağım. Bir de artık çok özlediğim patenlerime kavuşursam! Daha ne kadar mutlu olabilirim ki?

...

Durum sadece birden fazla parçaya bölünmüş bir zihin değil bence. Kötü olamayacak kadar iyi olmanın getirdiği kararsızlık.. Yanı sıra, film izlerken bile kötünün karizmasına hayran kalıp, bir yandan da iyinin kazanmasını içten içe isteyip, tamamen başka bir yandan da o hayran kaldığım kötüye zarar gelmesin istiyorum.. *üf bu ne yahu?*


...

Yani aslında ben sakince durup, bir köpeğin başını okşamaya vakit ayırabilecek herkesi sevebilirmişim gibi geliyor bazen...
Bazen ise, odamın kapısından biri girse ve çok değer verdiğim kılıçlarımdan bir tanesi ile onu oracıkta öldürüp hiç ceza almasam diye düşünüyorum...

...

Neyse, sanırım kedi olmanın tadını çıkarmalıyım bu gece...

***

1 yorum:

  1. ne kitapsız ne kedisiz dediğimiz günlerin üzerinden çok zaman geçti,başka hayatlara girdik zamanlara.mutsuzluğun bir gelişme olduğunu kedi mırmırlarının tercümesi olduğunu ,anlayalı daha kaç gün oldu ki.
    kar bir den yağmur olmaya karar verdi,penceremin camında,sanki bir benim görmemi istedi..biraz müzik iyi giderdi.çiçekleri tablolarda görüp mutlu olmaya bile alıştırdılar bizi

    size tam olayrak ne söylememi isterdin diye baktı kadın,
    yüzüme,bir köpeği evlat edinmenin vakti cümlesi geçerken ,tam o anda baktı..sanırım esrarı kesmeliyim.stokladığım canlardan birini daha verdim bu gün.kaçtı.en sonuncusumuydu.o halde bunlar bir ölünün kelimeleri.
    -uyan artık.
    kışı sert olan mevsimin baharı gümbür gümbür gelecek derler.demediler mi daha .
    umudun işkenceyi uzatan bir şey olduğunu mutlaka söylemişlerdir ama.
    şimdi yeni bir mevsim düşlemenin zamanı geldi sanki

    YanıtlaSil