8 Şubat 2012 Çarşamba

Farkettim de;

  • Kendime benzeyen insanları sevemiyorum... 
  • Tolkien'dan uzaklaşmak, bir uçuruma yavaş yavaş yaklaşmak gibi.. (Biri kitaplarımı getirse!)
  • Coca cola bağımlısıyım.
  • Kendimle hiç barışamadım aslında..
  • Aldatmayı sevmiyorum. Yalnızca; onlar benim ağzıma sıçmadan, ben onların ağzına sıçmak istiyorum.
  • Müziksiz geçireceğim 1 ayın sonunda öleceğimi düşünüyorum. 
  • Kendimden daha az zeki insanlardan tavsiye almayı sevmiyorum, hatta nefret ediyorum. 
  • Dayak yemek istiyorum. 
  • Kahve bağımlısıyım.
  • Alkol bağımlısı değilim. 
  • Erkek olsam 21. yüzyıl'ın Hitler'i ben olurdum. 
  • Ara sıra insan doğradığımı hayal ediyorum. 
  • Tüm insanlar ölecekse, tüm insanlar ölsün istiyorum... 
-

1 yorum:

  1. bir insan hem bu kadar duygu dolu, hem de bu kadar nefret içinde olabilir mi? Cevap veriyorum olabilir. yazıları ilgiyle takip etmekteyiz.

    YanıtlaSil