8 Şubat 2012 Çarşamba

Hadi ben akşam yemeği hazırlayayım!
-Gözyaşlarım olmasın içinde.

Üzerine bir de tatlı yapayım!
-Burnundaki kremayı yalamak için sadece.. Bakayım, dudağına da bulaşmış. Yoksa, dilinde de mi var?

Hadi bu gece gidelim buralardan.. Tam da bu gece. Beni duymadığın, huzurla uyuduğun bu gece. Her şey için geç olan bu gece. Şarap kadehimi benden esirgeyen bu lanet gece...

Hadi deli gibi gülelim.. Sonra biraz sevişelim.. Bir film izleyelim.. Hepsi bu gece olsun. Bu gece tam '365 gün' olsun.. Bari bir tanesi, benimle olsun...

...

Kafiyenize sokayım! Hep ben sizle akıllıyım, bir kere de sen delir benimle...
Korkma tamam.
İstesem de yanaşamam.

...

Bir kadeh viski, yarım şişeyi bulsaydı, ağzıma da sıçsaydı bu gece. Sırf sen mutlu ol diye, akıtsaydı gözlerimden yaşları. Sen götüne kına yak diye. Mutlu ol diye. Bencil bir pezevenk olabil diye.
Viskiyi de siksinler, ben sikemiyorum...

...

Kollarımda ölürken sen, bir şey yapamadım ya... O an sıçtı ağzıma hayat.. Babam değil, annem değil, o eski bilekleri kanayan 'ben' değil. Tanrı değilim ya.. Hayat götümden sikti beni o an!
Son kez bağırdın ya... Ağzına sıçayım dünya.. "Neden böyle oldu?"... Binlerce kez kime sordum bu soruyu ben biliyor musun, çığlık çığlığa? O götü boklu tanrınıza.. Sonra dedim ki; "daha sert koy! acımadı!".. Çünkü hepimizin içinde küçük bir orospu çocuğu saklı. Acımıyor!
Kızma tamam, sende saklı değil.. Bende, belki...

...

Hadi bir vodka - burn yapalım! 'Tek gecelik' alkolik olalım.. Ama söyleme kimseye, ay'a çıkacağımızı bu gece.. Gece siyah, değişken, soğuk, ben siyah, sen değişken, ikimiz; sıcak...

Hadi bir masal anlat da uyuyayım...

Hadi bir şiir oku be artık bana...

Dünyadaki "en mutlu" olayım...

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder