13 Nisan 2012 Cuma

sanırım, siz beni öldürüyorsunuz bayım..
hayır hayır! şaka yapmıyorum... yanlış bir şeyler yapıyor olmalısınız şu an..
evet, o ellerinizdeki kan bana ait
ve dudaklarınızdaki o tebessümü de, benden çalmış olmalısınız,
hatırlıyorum..
sanırım şu an, parmak uçlarınızdaki ölüm,
derimin üzerinde geziniyor..
yanlış bir şeyler yapıyorsunuz bayım, ne olur artık uyanın!..
acımasız bir çift göz sırtımdaki,
oradalar biliyorum..
durun bayım!
açtığınız o yaraları, öylece dikmeye çalışamazsınız,
elinizdeki çuvaldız ile..
hayır bu bana yaptığınız küçük bir iyilik değil!..
gözyaşlarımı silen parmaklarınız,
kaktüs çiçekleri mi onlar?...
şimdi durun lütfen,
bir kaç adım, uzaklaşın ve kapıyı kapatırken,
tüm gücünüzle çarpın!
ben en çok o sesten korkarım biliyor musun?!
evet, o kapıyı muhakkak çarpın...
hayır bayım, beni yanlış bir saatte öldürüyor olmalısınız!
henüz gökyüzü apaydınlık..
ufak bir yanlışlık seziyorum..
kocaman bir yalnızlık seziyorum!..
ben burada kiminle konuşuyorum?..
çığlıklarım yankılanıyor,
cevap veriyorlar sanıyorum bana!
sadece yankılar oysa ki...
henüz hava kararmamış,
gözlerimi açmaya korkuyormuşum yalnızca,
yalnızca konuşabiliyor musunuz bayım?
dilimi biliyor musunuz?
öğrenmesi ne acı...
olmayan bir alfabeden cümleler kurmaya çalışmak,
ne acıklı...
o çiçekleri, koparmayın bayım..
henüz fazla masumlar..
güzel bir hediye için,
lütfen sıradaki ölümü, bana lütfedin...


***


*son romantik değil, Rachmaninoff..! Chopin, ilk ve son romantiktir! tüm saçmalıkları kabul ederim fakat bunu asla!.. 






***

3 yorum:

  1. Tek kelimeyle muhteşem...

    YanıtlaSil
  2. Hayır bayan. Bir anda oldu her şey. Ben değildim o sizdiniz. Adeta delirmiştiniz. Önce kafanızı vurdunuz bir duvara. Sonra bana dönüp "yapma!" dediniz. Ellerinizi açtınız yalvarırcasına.
    Sizi tutmak istediğimde, dokunduğum yerlerinizi kanattınız tırnaklarınızla. Bir kaç damlasını da içtiniz. Lisanınız değişti aniden kana doymuşluğunuzda. Anlamadığım bir dilde kelimeler gevelediniz. Bir ara dönüp "Bitir artık" dediniz. Hayır bayan. Yapamazdım. Çünkü, ölmeye o kadar hazırdınız ki; sizi öldürmek beni tatmin etmeyecekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamı kaldırıp, karşımda duran adamın gözbebeklerine bakınca kendi silüetimi farkettim.. Cesur bir korku yerleşmişti kaşlarına, elinde huzurlu bir ölüm tutuyordu, koz olarak.. "Yemezler!" diye geçirdim içimden.. Dudaklarımdaki kızıllığın tadını anlayamıyordum, neydi bu sahi? Sanırım ufak bir delilik ânıydı, hatırımda bir tek o adamın gözbebekleri kaldı..

      Sil