31 Mayıs 2012 Perşembe



bir insanın kalbini, ellerinin arasında tutmak çok zor..
bir hayvana yaklaşmak çok kolay... başını okşamak, tüylerini sevmek, burnunu öpmek, sarılmak, kucağında yatmak...
bir insanın saçlarına dokunmak alelade, çok zor..
düşüncelerini önemsememek, gözlerinin önündekini umursamıyor oluşunu düşünebilmek çok zor...
bir hayvana sarılmak çok kolay..
seni istemezse, o an istemediği içindir..
çirkin olduğun için değil, kötü koktuğun için, kısa, uzun, zayıf, şişman, esmer, sarışın, iyi veya kötü olduğun için değil...
bir insana sarılmak, zorundalıklar ve sorumluluklar bütünüdür..
kendini beğenmeye, beğendirmeye çalışmak zorundasındır,
kaybetmemek için bir sürü sorumluluk gerekir, öyle alelade çekip gidemezsin de, istediğin vakit..
sebepler, bahaneler bulmak zorundasındır..
hep çekip gitmek istersin..
hep çekip gitmek istiyorum..
siktirolup gitmek istiyorum girdiğim tüm hayatlardan...
ben bir filin kulaklarının altında yaşamak,
bir ayının göbeğinde uyuyakalmak,
bir tilki ile ormanda dolaşmak,
bir yılanın gözlerinin içine bakabilmek istiyorum yalnızca...
girdiğim hayatların hepsi yanlışlıklardan ibaret..
istiyor gibi görünmem, yalnızca bir illüzyon..

***

huzursuzluğum adeta çamur gibi, paçalarıma bulaşmış..
timsahlarla dans etmek adına yüzüyorum o bataklıkta..
huzursuzluğum adeta boynumdaki bir bıçak gibi..
huzursuzluğum, elimdeki tabanca gibi,
şakağına dayamaya can attığım...

***

beni kendimden daha çok seven
herkesi
öldürmek istiyorum
bir bir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder