7 Mayıs 2012 Pazartesi

tutunmaya çalıştığım o eller, çok yabancı.. 
düşmeyeceğim o uçurumdan biliyorum.. 
ellerinden, anlamsız bir medet umuyorum... 
göz bebeklerime işlerken kendini,
bir tutam tadına bakmak istiyorum..
ne kadar harcayabilirim, 
pek emin olamıyorum.. 
gözlerimi açmak istemiyorum, 
duymak yetiyor,
her zaman yetmişti... 
sadece birer silüet olun istiyorum, 
sizleri görmek istemiyorum.. 
bakışlarınızı üzerimde istemiyorum... 

boynumdaki nefesin, 
bana güzel bir yarın vaat ediyor..
ben neden kana kana içiyorum nefesini,
neden inanıyorum, 
bilmiyorum... 

sanırım o ben değilim..
sanırım o bir yansıma.. 
sanırım anlamayacağın cümleler kuran 'o'
benim... 

basitleştiremiyorum...
insan olmandan, 
korkuyorum... 

1 yorum:

  1. Üzerinde kırmızı bir kostümle geniş salonun bir ucunda durmuştu. Kıyafet balosunda değildik. Her halde günlük aykırılığıdır diye düşündüm. Yanına gittim. "Dişi bir şeytan kostümü. İlginç seçim dedim." "Sadece şeytan" dedi ve ekledi "İçinde dişilik olan şeylerden nefret ederim." "O halde soyunmalısın ve o kostümü ben giymeliyim. Çünkü ne yaparsan yap bir dişisin!"

    YanıtlaSil