29 Temmuz 2012 Pazar

arabesque...

üşüyorum..
özlüyorum en çok..
sen anlamıyorsun,
anlamamayı seçiyorsun..
ben ağlıyorum,
yağmurlu havanın ardından gelen gökkuşağı gibi,
bir beliriyorsun,
bir kayboluyorsun gözbebeklerimde...

sen gidiyorsun..
ben duruyorum..
sen gittiğini sanıyorsun,
ben sana yeniden aşık oluyorum..
sen, özlemem sanıyorsun,
ben, bir de özlemine aşık oluyorum..

sen, gittiğini sanıyorsun,
ben her gece sana sarılıyorum..
sen, gelmiyorsun,
ben her sabah seninle konuşuyorum..

uykularımın katili oluyorsun,
yine de sana kızamıyorum...
damlalar biriktiriyorsun gözlerimde,
ağzımı açıp tek kelime edemiyorum..
midemde bir sancı,
damarlarımda büyük bir acı oluveriyorsun,
öldüremiyorum,
dokunamıyorum,
konuşamıyorum...

ben yazıyorum... sen okuyamıyorsun... 

2 yorum:

  1. bu yazıyı okuyunca İlham İrem'in konuşamıyorum adlı şarkısı geldi aklıma ...güzeldi...


    sazlıklardan havalanan bir ördek gibi sesin
    ürkek şaşkın kararsız duyuyorum
    ve sen bir gökkuşağı kadar güzelsin
    rengarenk biraz sonra gidecek görüyorum
    ve ben yağmurlar altında bir yolcu
    ıslak yorgun tutkulu yürüyorum

    sensiz ben yolumu bulamam
    haykırmak istiyorum
    konuşamıyorum konuşamıyorum konuşamıyorum
    konuşursam gözyaşlarım beni boğacak
    biliyorum görüyorum duyuyorum
    konuşamıyorum

    bu ayrılık akşamında sen sustuğuma bakma
    konuşmaya gücüm yok beni anla
    söyleyemediklerimi bak gözlerimden anla
    her zaman yanımda kal hiç bırakma

    sensiz ben yolumu bulamam
    haykırmak istiyorum
    konuşamıyorum konuşamıyorum konuşamıyorum
    konuşursam gözyaşlarım beni boğacak
    biliyorum görüyorum duyuyorum
    konuşamıyorum

    İlham İrem

    YanıtlaSil